2 Temmuz 2012 Pazartesi

Ellerim :)

:P minik tırnakların değişik manikirum


Bu güzelim manikurü evde sıkıldığım bir akşam , heycan ararken :D yaptım aslında niyetim pastelin kokulu oje  serisinden,hindistan cevizi olanı tek sürmekti ,sürdükten sonra 3 kattan sonra bile oluşan tırnak çizğimin görünmesi durumundan nefret ettiğim için hepsini bir renge boyadım süsledim 1 gün böyle kullanabildim sonrada sildim.:D ki foto da boyonmamış olanlar net görülüyor.Hem  yan kısımları falan taşırmışım, yanımda aseton olsa hemen silecektim ama yoktuuu :D
neyse efendim bu güzelim manikürde kulladığım ojeleri resmini topluca alta koymaya söz vererek bitiriyorum bu postu. not: umarım bu oejlerin resmini koymayı yılan hikayesine dödnürmem.

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. işim gücüm bu ne yaparsın :))) çok teşkür ederim

      Sil
  2. güzel olmuş cok begendim
    bana da beklerim
    mucizelereinan.blogspot.com

    YanıtlaSil