6 Temmuz 2012 Cuma

Keyif...



İşte yazın gelmesine, en sevindiğim durum :P


Bayılıyorum kavun, karpuz yemeye karpuz böyle sulu sulu olunca,  kavununda kendine has o güzel kokusu olunca daha iştahla keyifle yiyorum :D hele ki meyveye deli olan :) her fırsatta bolca yiyen bir insanım ben:D
Bu güzelliklerin  fotosunu çekip koymasam olmazdı buraya :D:D:D
Bide buna ayrı bir post gerek ama ben foto çekmeyi çok seven bir insanımdır, mümkün oldukça da  kendi çektiğim  fotoları blogumda koymaya çalışıyorum :) koymadıklarımada kaynak belirtiyorum zaten :D
Neyse yaşasın  kavun-karpuz yemek :D yaşasın  yazın gelmesi sulu meyveler :D


2 yorum:

  1. oh sefan olsun benimde yazın en sevdiğim ikili karpuz peynir. Seni izlemeye aldım. Bende beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen izlemeye başladım :) karpuz-peynir ikilisi olmasa yaz geçmez ya :D

      Sil