27 Haziran 2012 Çarşamba

Pati :P

arka planın kusuruna bakmayın diye böyle bir asortiklik yaptim :P


Eveeettt ,ilk resimli postuma başlıyorum ve bunu artemise :)itaf ediyorum :D pati dedim, deneme dedim ama kuru kuru olmaz dedim . Kendi kendime veee tada işte burda yükledim :D
 Yaparkende tel toka ve oje fırçası kullandım :D
Yapılış aşamlarını çekmedim ama hemen ayrıntılı bir biçimde anlatayım :D 
 Ve daha yakın bir resimle  başlıyorum işe :D




Arkaplan dağınık :D süsledim resmi biraz :D onunda hikayesi bir sonraki postumda :D

Kalyon tırnak sertleştiericimizi sürdükten sonra 
Pastelin 84 numarasını zemine sürdüm, 2 tabiki onu kuruttuktan sonra gene pastelden 68 numarayı kullandım,
arkadaşımın tırnakları yelpaze gibi olduğundan ve bu benim ilk denemem olduğundan  tek bir tane yaptım normalde iki tane yapılabilir ;
Konuyu çok dağıttım ,neyse bu 68in kendi fırçasıyla bakın KENDİ fırçasıyla o patilerin orta noktalarını yaptım ardından oje biraz deneme kitabima döktüm ve tel tokayla tek tek noktaladım : resimlerden pek anlaşılmıyorsa kusura bakmayın buraya yükleyeceğimi hiç düşünmemiştim , ilerde daha kaliteli fotolarla karşılacağım sizi :D ne kulladığımın toplu resmini akşama ekleyecem  çekmemişim de:(
 Şimdilik bu kadar  öpüldünüz :D

2 yorum:

  1. Senin o şirin parmaklarını yiyimmmm .) çok yakısmıs canım benım .))

    YanıtlaSil
  2. :D teşkür ederim ama bunlar arkdaşın tırnakları kendi tırnaklarım ve ellerimi daha sonra :D göstereeğim:D

    YanıtlaSil