16 Temmuz 2012 Pazartesi

NE Denedim?...

Noktalama...





eller kardeşimin :)
:) Eveettt bir tırnak süsleme ve ben bu sefer ki postumu tam teşkilatlı hazırladım.Kaçak yok bu sefer:D
 Önce kafamdaki , modeli belirliyorum sonra kobay buluyorum çünkü başkasında yapınca hem nasıl kolay yapacağım kafamda oluşuyor,hemde pratik oluyor bana .Neyse efendim ,konumuz noktalamam :D
Henüz dotting tool denen , meali noktalama aletlerinden bulamdığmdan tel tokamla yaptım :)
Oje karıştırma/zeminine ojedeki fırçayla 1er damla damlatıp sonrada tek tek tırnaklara uyguladım ve bunu 3 renk içinde yaptım :) tel tokamdan yardım aldım, zemine essencenin 3ü1 arada ojelerinden simliyi sürdüm ama belli olmadı:( başka ojelerle denemek lazım bunu anladım :D essencenin 3ü1 aradası tekli güzel değil bunu iyice anladım:(
yapımi bittiktne hemen sonra:)
kuruduktan sonra üstlerine birde cila geçtim ve tadaaa üsteki modelimiz hazırr:D






kulladığım ojelerin toplu fotografı

arkada yatık olan essence3ü1arada
pembe olan pastel kokulu oje greyfrut,sarı olanda aynı serinin ananaslı olanı 
pastel ojenın numarası 11şu mikro simli olan kirli laciverten :)
en sağdakise veritanın tırnak sertleştircisi güya ama top coat oldu kendisini mühürlemede kullandım :D
şimdilik bu kadar iyi günler,iyi eğlenceler :)

4 yorum:

  1. Bence başarılı bir deneme olmuş .) Ama daha çok resim isterimmmmm .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım, sen iste elimde bir kaçtane daha foto olacaktı hemen atayım:)

      Sil
  2. Sanatsal çalışmaların devamını beklerim:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kendimden bekliyorumda:D üşengeçliğim tuttu :) toplayamıyorum kendimi :D ama en kısa sürede toplayacağım :D

      Sil