2 Temmuz 2012 Pazartesi

Eften Püften...

Selam canlarım :D
Sevinçliyim, gururluyum sabah moralı sıfır olan ben  şimdi bomba gibi oldum :D
Sebeb ne ??? şizi derseniz destan yazmam gerekecek ki yazayım :D
Biliyorsunuz daha önceki postlarımda bahsettim ben çalışan bir kadınım işim var:) hale idrak edemiyorum o ayrı :D
Neyse efendim ben ingilzce biliyorum diye girdim şu an çalıştığım işe mezun olduğum üniversite bir işe yaramadı yani :D
Ve oturup telefonda ingilizce olarak , sorunu anlatmam , çözmem biriyle iletişemie geçmem gereken bir işim var aslında da ben bunu n için işe girmiştim :/ nitekim arada yapabiliyorum  bu dediğimi 
Patronunm sordu yapabilirmisin diye O.O içimde yok yapamam derken 
Tabiki yaparım dedim aldım numarayı konuştum falan filan ve işi hallettimm :D
 Eften püften bu başarımla öyle gurur duyuyorum ki bir yerlerim atmosfer yaptı :D her konuşmamda da dünyayi kurtarmış gibi seviyorum ya ingilizce konuşunca sankim dünyayı ben kurtarıyorum sankim :D:D:D
Ne bileyim  işte buda benim eften püften başarım :D
 

2 yorum:

  1. Bende yabancı dil 0 ama umursamıorum .)) Mis gibi türkçe biliyorum ohh .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DDDDD ohh ne güzel beby :DDD işte yetmiyor bu avrupalılara bizim dilimizi öğrenmiyorlar:)

      Sil