18 Temmuz 2012 Çarşamba

Şuursuz Mutluluk...

 Aynen  hissetiğim budur arkadaşlar:D

Senelerdir, hayalini kuruduğum biri bahsedince iç geçirdiğim , görünce içimin yağlarının hır hır eridiği,
 hep aklımın bir köşesinde olan ,ciğerci dükkanı önündeki  kediler gibi standlarına baktığım yarı  profesyonel makinalardan biri benim oldu :D
Öderken baya zorlanacağım beni baya zorlayacak ama değerdi buna :D
Hayallerimden birinin gerçekleşmesi kadar güzel , huzur verici bişey yok , sürekli ona bakıp , evet bunuda yaptım diyorum , bunuda başardım  sıra diğer hayalinde :D diğer planlarında bunu yaptıysan diğerini neden yapmayayasın diyorum kendime :D
Neden  diğerlerideolmasın ki ;sonuçta bana çook ama çook uzak gözüken birini yaptım neden diğerlerinide olmasın ki...
Kısacası ;hayallerinizden , istediklerinizden vazgeçmeyin , sabırlı olun hepsi size en doğur ve en gelmesi gerektiği zamanda gelecek yada bulacak sizi :D öptüm

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. anaaa yazmamışım fotograf makinası aldım ben :D canon ilerleyen günlerde eklerim buraya :D

      Sil