25 Haziran 2012 Pazartesi

Bugun...

Pıtırlarım ;
 İki izleyicim var artık :)yaşasıııınnnnnnnnnn diyerek sevinmek istiyorum böyle dolu dolu :D mutlu mutlu :)
:D bugun aslında berbatım :( dün buralara yağmur yağdı bende o yağmuru yedim mi , içme kadar ıslandım mı ;soğuktuda bu hava  şimdi boğazım ağrıyor, burnum akıyor :((((
Kendimde değilm pek ve canım sıkılıyor  iş yerinde bilgisayarım 3 gündür bozuk bugun 3.günü hala yapmaya yeltenen , niyetlenen yok :(
Banada bir tane bozuk saat başı kendiliğinden kapanan bilgisayar verdiler oda  yarı çalışıyor yarı programları eksik fln söylediğima çalışma arkdaşımda sağolsın lütfedip akşama yapacak :)
Sİnir katsayım acayip şekilde yüksek durumda ama elden gelen bişey yok :(
En azından nettim var  bu da önemli bişey sayılırı demi...
 İşe gelirken serviste dinledim bugun b.kluğuna inat ; glee den kiss

2 yorum: