21 Haziran 2012 Perşembe

ŞU AN...


Sizede oluyor m yoksa bu bana özel bir şey mi bilmiyorum da
 Şu an kulaklarımda bu şarkı çınlıyor, kafamın içinde dönüppp duruyor :D
Bağıra çağıra söyleyesim var :D
 IM A LOSEEERRRRRRRR BABYY why dont you kill me diyee:D de ortam müsait değil :D

  Bugun ve bir kaç gündür bi tuhafım acayibim , böyle midem kasılıyor, başım ağrıyor sürekli , doymakta bilmiyorum ;susuyorum bol bol su içiyorum susuzluğum geçmiyo  düzenli uyuduğum halde uykum var ve çok bitkinim çok hmde  çookkkkk spor yapıyorum haftada iki gün dinç olayım diye ama olmuyor.Kendimi kötü hissediyorum sürekli olarak ve dizlerim çok ağrıyor normalde bu kadar ağrımaz hissetmem bile ama 4 gündür ağrısından yerinden duramıyorum  acaba bir sağlık sorunum mu var diyorum ???
 Bide şey taktım ben geçmişse , unutması gereken bolca hataların olduğu o durumlarda yapılması gerekenin yapıldığı geçmişe, takıldım kaldım , o zaman da yapılması gerekn  neyse o oldu yapıldı bitti geçmiş için olmuş olanlar için , olanlardan ders alınmış olduğu halde neden takılyıprum neden gereksiz yere kendimi üzüyorum anlamıyorum .Kendime  çok kızıyorum bu konuda çünkü yaptığım gereksiz , boş yere akıntıya kürek çeker gibi bir üzülme , zamanı gelince o geçmişte yaptığım hatalardan kurtalacağım yenisini yapmayacağım daha yeni daha güçlü bir insan olacam :D
 Bir kaybeden olabilirim ama bir yırtıcının beni yemesine izin vermeyeceğim  XD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder