7 Şubat 2013 Perşembe

Yeniden Merhabalar...



Biliyorum, çok uzun süredir yokum......
Çokta sebebim var bunun için, bu yokluğa koca bir KPSS sınavı , bir ev taşıma işten çıkarılma acısını toplama ,sonra toplanıp sınava hazırlanma , sınavından üzerinden at derken bu seferde ev taşımayla uğraş derken baktım ki aylar geçmiş , ben her zaman başlarım dediğim şu gün yazarım bu gün yazarım dediğim, yazılarımı yazamamışım, kalmışım olduğum yerde ve açıkcası yazabilecek durumda ,daha doğrusu psikolojide değildim kendimi toplamak sandığımdan uzun sürdü ve garfield üşengeçliğimin de etkisiyle araya aylar süren bir ara girdi.
Bu süreçte kendimi topladım düşündüm ve ben bir blog sahibi olmaya , ürünler hakkında düşüncelerimi ,okuduğum kitaplar hakkında ,gördüğüm yerler hakkında, yaptığım şeyler hakkında paylaşımda bulunmak istediğime karar verdim.
Bu işte bugun  şu an uygulamaya karar verdim.
Ufak bir not nick imi Jaz jelibin olarak değiştirdim, Şizi den daha anlaşılır bir şey olsun istedim.
                                                                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder