16 Şubat 2013 Cumartesi

NE Sürdüm :Golden Rose Jolly Jewels

Merabalar:)

Joly jewelsları görüpte beğenmeyeniz, en az birtanesine aşık olmayanınız varmı ? :D Bence yoktur ,Çünkü tüm serideki ojelerin hepsi birbirinden şahane , güzel, alınası en az bir kişiye hitap edebilecek kapasiteye sahip diye düşüyorum. Bu ojeleri de sevmemin yegane sebebi , bir fırça darbesiyle tırnaklarınıza şahane bir görüntü vermesi , yani zahmetsiz olması ve çok süslü duracak olmalarına bayıldım .
 Yani bendeniz çıkarması çin işkencesi olduğu için simli ojelere önyargıla yaklaşan biriyimdir, meşhur, folyo aseton ikilisini uygulasana dediğini duyar gibiyim ,o yöntem için fazla üşengeç bir
insanım.:D:D:D buna rağmen gittim 3 tane aldım düşünün :D


 Neyse efendim :) üstte gördükleriniz benim gözüme çarpan, hangi blogta  görsem içimin gittiği 3 oje :D
bugun size kirli beyazın içinde , biton renkli pulllar olan 115 numaralı jollyi  gösterecem :)
 :) Çok yoğun bir görüntü istemediğimden ,altına hangi rengi süreceğime karar veremediğimden bende her parmağıma bir renk sürdüm baz olarak :)
     Yüzük ve başparmağıma aynı renkleri kullandım ikiside  pembiş olsunlar istedim:D

Yüzük parmağımdan başlarsak:

Essence-snow white: parlak beyaz bir ojedir kendileri,
Pastel-Sınırlı üretim olan neon olan ama  4 kat sürmeme rağmen sıfır kapatıcılığa sahip pembe
Essence-Cookies&cream: kendileri adı gibi ,kirli bir ten rengi  içinde küçük altın simler var,
Pastel 73: essence gibi ten rengi bir oje ,sadece rengi biraz turuncuya kaçıyor 
.Neyse efendim sonuç budur:)





Ben en  çok pembe üzerindeki ve essence cookie&cream üzerindeki duruşu hoşuma gitti .Ek olarak güzel bir gün ışında görüntüsünüde eklemek istiyorum bu şahane ojenin :)



Öpüldüz.:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder