13 Şubat 2013 Çarşamba

Kitap Okuma Listem

MERABALAR :D

İlk yazım , hayatımın büyük bir bölümü kaplayan , kitaplarım hakkında olsun istedim .Seviyorum  kitapları, kitap okumayı  :) Bunlar hali hazırda okumayı bekleyenler ,gözümün önünde dursun unutulmasın istedim :D bide okunmuşlar var, hakkında fikirlerimi paylaşmak istediklerim ki onlarıda okuma listemin altına ekledim ki unutmadan  yazayım  :D Fikirlerimi paylaşayım , paylaşımcı olayım istiyorum :D




1-Paulo Coelho-Akrada Bulunan Elyazması
2-Ahmet Ümit- Kukla
3-Andrew Davıdson-Zebani
4-Khalled hossenet- Uçurtma Avcısı
5-Amin Maalouf -Tanıos Kayası
6-Amin Maalouf-Doğunun Limanları
7-Amin Maalouf-Semerkant
8-John le Carre -Panama Terzisi
9-Orhan Pamuk -Benim Adım Kırmızı

Alta kilerden de bir nevi  İlerde blogta ne olacak resmi elimden geldikçe, kitaplar hakkında ki fikirlerimi , paylaşacağım  :) KEYİFLİ GÜNLER






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder