3 Mayıs 2013 Cuma

Bir tutam defter ve ayraç:)

Selaaam :D


Defterim  mıktatıslı ayraçlarım nasıllar :D ben çok severek ve beğenerek aldım bunları bu postu yapmamdaki yegane amaç şu ortada duran 2 paket ayraçtır dostlar , bi kere ben bunları çok işlevsel buluyorum kitabı çantada taşırken ,okudunuz yer kaybolmuyor,kitabı düşürdüğünüzde(ki ben acayip sakar bir insanımdır )bunlar düşmüyor en önemlisi çanta içinde kitap taşırken işiniz çoookkk kolay :)

  Defterlere dönersek (onlardan bahsetmezsek üzülürler demi :) )günlük diyebileceğim,dert ortağı kıvamında , herşeyi yazdığım defterim bitince  yeni defter alma yolları gözüktü benim aklımda  başka defterler varken D&Rda gezerken bu iki güzeli gördüm  kararsız kaldım Londra herzaman görmek istediğim bir yer ,
Paris ise e aşıkların kenti :) Parisi ve iyiki varsın ayracımı  sevgilim aldı Londrayı ben aldım:) sonuç olarak bu üçlü benimle eve geldi.

Belirtmem gerek ben bildiğin kırtasiye manyağıyım yaa :D
bunlarda paketlerdeki şeker ayraçlar :D benim gibi sakarsaniz ve kitaplarınız çantanızda taşıyorsanız  çok işlevseller bunlar :)


Çok seviyorum bunları:D hem işlevseller :P hem  çokk şeker ve güzeller :D
İYİ günleer , geceler :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder