11 Mart 2013 Pazartesi

8 Marttan -Minik Bir Alışveriş


 SELAAAMMM  :)

Herkesler 8 mart indiriminden yararlanırda acemi blogger dururmu:D ben bu indirimi 2 haftadır falan bekliyordum sadece gratis için bekliyordum  Çünkü gratis bir çok yönden kat kat watsonsdan üstün, gratis açıldığından beri watsonsa uğramaz ve bakmaz oldum.ve o kadar üşengecim ki ilk günden gittiğim halde şu gün oldu ancak yazısı yazıp hazırlayabildim :D
Aldıklarıma dönersek
Giovonni 50:50 dengeleyici şampuan : Bu şampunı geçen sene yazın kullandım ve  çok memnun kaldım. 2. şişem kendisini yaz için saklıyorum:) yazısı ilerleyen günlerde burda
Fiyatı : 15,75 ken 9,15 olmuş olması lazım :D
Giovonni Tea Tree( çay ağacı özlü) güçlendirici şampuan: Tamamen mevsimarası dökülmeleri önlemek ve bir önceki hacimledirici şampuanın yerine alına ki onuda yazacağım :) bir şampuan 3 ay sonra yazısı burda olacak :)
Fiyatı : 15,75 ken 9,15 olmuş olması lazım :D
 Benri kare ve yuvarlak pamuklar : Bayan olupta pamuğa ihtiyacı olmayan varmıdır :) birisi 2 tl ,3,25 gibi indirimsiz fiyatları vardı indirimle ikisi 3 tl geldi sanırsam
Pastel 123 nolu oje : Bloglarda görüp beğendiğim hep almak istediğim bir ojeydi nihayet aldım
 Fiyatı:2,50
Emily 207 Dudak Kalemi : 7/24 makyajda gördüğüm vurulduğum bir renk oldu , çokta  sevdiğim bir renk olmasıyla  gitmişken hemen aldım.
Fiyatı:1,80
 İYİ GÜNLEEERRR :D

1 yorum:

  1. pastelin 123 nolu ojesini bende severek kullanıyorum aldıklarının hepsini güle güle kullan :) http://ojebahcesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil