16 Mayıs 2013 Perşembe

NE SÜRDÜM:KİRAZ:) ve ÇEKİLİŞ

Selam :)
 Bugun baya uzun süre önce yapacak bişey bulamayıp yediğim şeker kirazları tırnaklarıma çizebilirimiyim düşüncesiyle yola çıkarak , yaptığım bir nail art oldu bende çok beğendim sizlerle paylaşmak istedim :D
Bunuda yaparken alice nin çekilişine katılmak istedim. Umarım kazanırım :)katılmak isterseniz  link burada

 Uzaktan görünüşü böyle :)



Yapılışı ; şu şekil oluyor öncelikle altına parlak beyaz bir oje sürüyoruz ben essence kullandım , ardından 
kirazlarımızın kırmızı noktalarını, ojenin kendi fırçasıyla tırnakların uçlarına doğru olacak şekilde iki tane yan yana yada yan duracak şekilde noktalarımızı yapıyoruz.





Sonra yeşil renkteki ojemizi alıp saplarını yapma işlemlerine başlıyoruz:D( abooowww ne teknik konuştum ben ya ) ojenin kendi fırçası yardımıyla yada bir tel toka kullanarak boyamaya devam ediyoruz ve sonucumuz bu oluyor:D





Bu şekilde çok boş durdu gibime geldiğinden , üstüne parlak oje surmek yerine pastelin yılbaşı serisinden ince simli ojesini sürdüm çokta güzel oldu :)  

Sonuç budur :)

Kullandıklarım:
Essence :sparkling lily
Pastel: 32kırmızı olan 
Pastel:74 yeşil olan
Pastel yılbaşı serisi 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder